torsdag 3 juni 2010

En klok pralin...

Jag: Tror du att det stämmer, det där med att killar som "hjälper till" hemma får ligga mer än andra?

Magnus: Jag tror inte att det handlar om det. Om tjejen har "jobbat" i tolv, fjorton timmar hemma medan karln suttit i soffan och glott på TV, tacka fan för att hon inte orkar ha sex sen.




Han är som en den godaste pralinen i en chokladask, min Magnus. Det är bara det att inte så många hittar den där godaste pralinen eftersom den ligger i en dold chokladlucka i asken. Min kloka(ste) pralin...

2 kommentarer:

  1. Jag lyckas inte ens hitta en jävla tryffelnöt, så jag har redan börjat förbereda mig för eremitlivet efter barnen flugit ur boet :/

    SvaraRadera
  2. Haha han är bra härlig Magnus, säger som det är bara inget annat. Sånt gillas!

    SvaraRadera