söndag 16 maj 2010

Oh helga natt...

Igår var jag helt färdig när kvällen kom. Först hade jag jobbat, sedan jobbat med familjen i trädgården och därefter badat barn. Till slut somnade jag innan Edith hade somnat; hon låg intill mig och gnölade men jag slocknade rakt av kring 21.

Sedan drömde jag... Oh, vad jag drömde. Bland annat drömde jag att jag och Magnus var i USA, tio mil från Los Angeles men han vägrade åka dit eftersom det var för långt, så han tyckte att vi kunde ta det en annan gång när vi var i USA. Sedan var vi på en typ risbuskeåker... Upp ur marken kom stora Upsy Daisys som var fientliga, så vi försökte sparka ner dem. Pontypinerna och tombliboerna försökte vi kasta utför en liten ravin... Oh helga natt, vilken natt. Vaknade gjorde jag av att Eira glatt förkunnade "Kaka!" alldeles efter 07...

Annars har jag måndag idag vilket är alldeles fel... Dessutom ska jag alldeles straxt iväg till jobbet och göra en halverns mysko tur, 16 till 20.30...

Så. Dags att toppfylla Edithen innan jag måste bege mig mot det betalda jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar