måndag 9 augusti 2010

The maked truth...



De som känner mig vet att jag aldrig sminkar mig. Eller jo, en eller två gånger per år. Kanske tre, möjligen fyra och i gränsfall fem. Hanna bjussade dock med mig på något "Model Lab" i Falun i helgen: Bli sminkad, svida om till något snyggt, låt dig fotas och betala HUTLÖSA summor för bilderna. Kunde man lista tolv vänner som möjligen skulle vara intresserad av något sådant fick man en bild gratis. Alltså tömde jag telefonboken, så sorry om någon blir offended över samtal eller sms från någon som vill pengapumpa er... Hur som var det inte köptvång på bilderna, men blir man som jag aldrig bra på kort blev det plötsligt värt en slant när bilderna väl poppade upp på datorn.

Dagen avslutades med lättare middag och litet dryck och sedan var jag tvärslut. Hur som - nu ska jag SOVA igen men jag måste bara lägga upp en eller två bilder eftersom jag blev så himla nöjd! Enjoy!











3 kommentarer: