tisdag 31 augusti 2010

Så sjukt taggad...

Jag är säkert den enda studenten just nu som sitter och verkligen längtar efter föreläsningar och kurslitteratur. Men mest hoppas jag innerligt på bra föreläsare och flexibilitet, och inte någon Tom Alandh-föreläsare som... Ja. Ni som var där vet vad jag menar.

Jag vill få fråga och diskutera och fråga igen och igen och igen och kolla så att mina slutsatser är rätt. Sedan vill jag läsa litet mer och fråga och diskutera och lära mig och proppa hjärnan full av allt sådant som inte funnits tid eller utrymme till de senaste två åren.

Så sjukt taggad.

Nu ska jag sova. Sova, sova, sova och hoppas på att bägge barnen sussar sött precis hela natten!

1 kommentar:

  1. Det är helt underbart att få använda hjärnan efter att ha haft den på snoozeläge i några år! För att inte tala om att tillbringa dagarna med vuxna människor, att kunna prata i långa och fullständiga meningar en hel dag! Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera